Klacht HEMA Fotoservice: Vertrouwen Hema foto-service kwijt doordat niet is afgedrukt wat op het scherm te zien was.

E.vu

Na vele prachtige Hema fotoboeken heb ik nu een ernstige klacht. In mijn laatste fotoboek is op een dubbele pagina als achtergrond een zwart-wit foto geplaatst. Deze is echter zo donker afgedrukt dat wit is veranderd in donkergrijs en gezichten niet meer herkenbaar zijn. Ook staan over de foto verticale strepen. Hema antwoordt op mijn klacht dat de foto een bewerking heeft ondergaan die door Hema fotoprogramma niet wordt ondersteund. Maar bij het maken van het boek stond deze foto duidelijk veel lichter op het scherm, er was geen enkele waarschuwing dat er niet afgedrukt zou worden wat er te zien was. Ik heb nu dus geen enkele vertrouwen meer dat er bij Hema fotoboeken wordt afgedrukt wat ik op mijn laptop zie.

1. Als Hema de foto zo niet goed af kan drukken geef mij dan de mogelijkheid om eenzelfde boek te laten afdrukken met een andere foto als achtergrond, geen zwart-wit meer maar kleur. Zonder extra kosten. Mijn verder prachtig, groot (en dus duur) huwelijks - fotoboek is nu verpest!

2. Software aanpassen zodat er een waarschuwing komt als er niet hetzelfde wordt afgedrukt als op het scherm te zien is.

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?