Klacht Hema Verzekeringen: Declaratie krijg ik niet uit geleerd

Laura

Ik ben december 2014 overgestapt van verzekering. Ik zat eerst bij OHRA en hoorde lovende verhalen over Hema dus ben daar naar toe overgestapt. Mijn huisdier was toen 9 maanden. Nu is mijn huisdier 2 jaar en 5 maanden en heeft ze al een tijd braak klachten. Ik heb dat laten onderzoeken dmv bloedonderzoek, röntgenfoto en een gastroscopie, de rekeningen heb ik opgestuurd naar Hema huisdierenverzekering, ik heb nooit geen problemen gehad met declaraties, tot vandaag. Omdat de rekeningen hoger zijn dan 75€ moet je de patiënt kaart doorsturen en de verwijsbrief naar eventuele specialisten. Zo gezegd zo gedaan. Nu vallen ze over, na 20maanden nota bene, over t feit dat ik een foutje heb gemaakt in de aanmelding van de verzekering en krijg ik niks uitgekeerd+ dat ik uit de verzekering wordt gegooid. Mag dit zomaar? En is het niet handiger om een patientkaart te vragen voordat je een huisdier aanneemt als verzekeraar?

Ik wil dat het vergoed wordt, ik betaal netjes elke maand m'n premie en voel me bedonderd

Hema Verzekeringen
    Beste Laura,

Wat vervelend allemaal!
    Ik laat dit door ons schadeteam direct uitzoeken. Zij zullen jou persoonlijk hier over benaderen. Mocht je nou binnen twee weken nog geen respons hebben gehad, mag je mij hiervan op de hoogte stellen door mij persoonlijk te mailen op jill.brouwers@hema.nl. Hopelijk komt alles goed met je huisdier!

Jill Brouwers
    Marketingadviseur HEMA
    Laura
    Bedankt voor het bericht jill. Ik hoop op een goede oplossing.
    Mvg laura