Opgelost door Hema Verzekeringen: Dierenverzekering gereageerd niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116964
Gebruiker
Christofeer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 16 april declaratie ingediend voor verleende zorg voor mijn hond. Dit is een vervolg op een declaratie in 2014 (die pas na 2 maanden gehonoreerd werd).
Op 23 juni opnieuw de gescande rekeningen met schadeformulier gemaild, naar aanleiding van een mail van Hema Schade dat ze mijn declaratie niet konden traceren.

Mijn relatienummer bij Hema: 1082144

Tot heden (4 juli 2015) niets meer vernomen.

De oplossing

Uitbetalen van de declaratie, nu zonder inhouding van administratiekosten à €45,-
Ik wil met spoed €254,62 ontvangen, zijnde kosten dierenarts.

2 reacties

  1. Auteur
    Hema Verzekeringen
    Datum
    Beste meneer de Moraaz Imans,

    Wat vervelend om te horen dat uw declaratie nog steeds niet is uitbetaald. Wij nemen vandaag telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Gabriëlle
    verzekerdbijHEMA.nl
  2. Auteur
    Christofeer
    Datum
    Nu snelle telefonische reactie van de Dierenverzekering.
    Onduidelijk waarom de eerdere declaratie zoek was, maar nu direct naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christofeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hema Verzekeringen?