Klacht Hema Verzekeringen: Schade brommer 21 mei 2015 nog niet afgehandeld

Ingie P

Ik heb schade aan mijn brommer 21/5 gemeld bij de Hema, we zijn nu in oktober en de schade is nog steeds niet uitgekeerd.
Mijn brommer heeft 3 maanden bij de scooterwinkel gestaan omdat de verzekering geen actie ondernam waardoor ik al die tijd geen gebruik kon maken van mijn brommer en genoodzaakt was het OV te nemen. Heel vervelend!
Paar keer gebeld met de Hema want kreeg wel e-mails dat de schade in behandeling was maar door drukte kon het 5 dagen duren voor je antwoord krijgt, een standaard email, geen persoonlijke email. Uiteindelijk kwam de schade expert (DEKA Automotive) 30 juni kijken. Na 2 maanden nog niets gehoord te hebben weer gebeld. Schade expert was ziek of met vakantie. Eindelijk werd het expertise rapport doorgestuurd naar de Hema 28/8 en zou ik mijn geld krijgen. Vandaag maar weer gebeld 2/10, blijkt dat de Hema om aanvullende info gevraagd heeft bij de schade expert, maar deze is ziek. Ik ben woedend.

Ik wil dat de HEMA zelf actie onderneemt. Het mag toch niet zo zijn dat je zelf achter een schade aan moet lopen. Er word pas actie ondernomen als ik bel. Als ik niet bel gebeurt er niks met mijn schade. En dat vind ik erg triest.
Ik wil dat mijn schade uitgekeerd wordt en het liefst ook compensatie omdat ik door toedoen van hun slechte werkzaamheden gebruik heb moeten maken van het OV
Een excuus is ook op z'n plaats.
Ik vind dat de HEMA slechte service verleend en wil als deze zaak is opgelost mijn verzekering elders onder brengen.

Ook een klacht indienen over Hema Verzekeringen?