Klacht Hema Verzekeringen: zij beschouwen je of je een 1 of andere dwaas bent of oplichter, zwaar teleurgesteld!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327443
Gebruiker
dharmendra2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De inboedelverzekering van de Hema is waardeloos. mijn smartphone ging stuk doordat de smartphone door een update helemaal niet meer reageerde. ik dus naar een reparateur en hij wilde mij wel helpen waarna ik vrij snel een belletje kreeg dat de smartphone een defect op de moederbord had, de kosten waren behoorlijk hoog om het te laten repareren. Dus had ik inmiddels contact opgenomen met mijn inboedelverzekering van de Hema. zij vroegen mij om bewijsmateriaal en dat heb ik ze gegeven, een offerte die ik kreeg van de reparateur. en nog willen ze dit niet vergoeden!! Hun smoes is dat dit veroorzaakt is door een intern probleem bla bla artikel bla bla bla!! En door eigen gebrek!!! Daar betaalde ik dus premie aan, ik kom niet meer bij van het lachen. Had ik beter gelijk door de plee kunnen spoelen!!

De oplossing

absoluut nix nooit never niet meer!!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dharmendra2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nix, noppes, nada, niente!! typisch Hema. Nooit een inboedel verzekering nemen bij die gasten!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hema Verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen