Klacht HEMA Winkel: Aanbieding koffiepads

MichielSpan

2 weken geleden zag ik op de website van Hema een aanbieding voor koffiepads: 3 voor 6 euro. Bij de Hema met 3 pakken naar de kassa om daar te horen te krijgen: die zijn niet meer in de aanbieding. Omdat ik gepast 6 euro bij me had, moest ik 1 pak achterlaten en 2 pakken afrekenen. Wellicht een online-aanbieding? Ik doe online 6 pakken (minimum = 6) in mijn winkelmand zodat ik die kan gaan afhalen in de winkel (beetje omslachtig maar goed....) en kom er achter dat er weer geen aanbieding is! Ik moet zeggen dat ik nu 2 keer behoorlijk teleurgesteld ben, 1 keer de stenen winkel tevergeefs bezoek en nu de online winkel ook! Dat kan toch niet waar zijn? Ik stuur dit verhaal per mail naar de klantenservice en de volgende dag is de aanbieding van de site verdwenen maar ik krijg zelfs na een week geen enkele reactie. Ik stuur nog een mail waarin ik vertel nog meer teleurgesteld te zijn. We zijn nu weer een week verder en nog steeds niets. Zo ga te toch niet meer om met trouwe klanten?

Het enige wat ik verwacht is een reactie op mijn tip, ik investeer tijd en moeite, ik geef Hema twee keer de gelegenheid een bedankje of een sorrietje te sturen, maar grijpen die kans niet aan, dat is niet wat ik onder klantenservice versta, dat gaat in Nederland vaak veel beter dan dit! Ik kan na het verdwijnen van Dixons, Schoenenreus, Scheer&Foppen, MS Mode en zelfs V&D niet geloven dat je nog steeds zo omgaat met trouwe klanten, echt onbegrijpelijk!

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!