Klacht HEMA Winkel: Baby/kinderwagen moet je achterlaten als je wilt plassen of je baby wilt verschonen

Caroline

De HEMA in Hoofddorp vier meren daar mag je niet je kinderwagen meenemen als je moet plassen of je baby moet verschonen.
Ze hebben daar een invalidetoilet waar ook een aankleedkussen ligt voor de baby te verschonen. Ruimte zat zou je denken, maar de medewerkers daar verplichten je om als moeder zijnde je kind/kinderwagen buiten het hekje ( waarop duidelijk een sticker staat, kinderwagens verboden) te laten. Geen toezicht op de baby, wagen, boodschappen dus.
Via Facebook al een klacht ingedient, maar Hema Hoofddorp zegt dat er geen ruimte is. Absurd antwoord want rolstoelen mogen wel naar binnen.
Ik vind het discriminatie en ongepast dat wij als moeder/oma verplicht worden om je wagen buiten het zicht te laten staan. Tegenwoordig zijn de wagens compacter dan vroeger en nemen echt geen extra ruimte in beslag in een invalide toilet. Je gaat niet samen met een ander iemand in de invalide toilet. Dus wat is het probleem van de Hema??

Dat je gewoon met je kinderwagen naar het invalide toilet kan, ipv je wagen te laten staan.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?