Klacht HEMA Winkel: Beltegoed simkaartjes automatisch uitgeschakeld na een maand

Klachtnummer
# 80507
Gebruiker
WS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb september 2014 simkaartjes gekocht met een beltegoed met 500mb internet tegoed als extraatje.

De eerste kaartjes werkten naar behoren. Nu blijkt dat er na 2 minuten een sms komt dat het tegoed nul (0) is. En dat dus zonder dat ik ze dan gebruikt heb. Ik stop een nieuw kaartje in de telefoon, haal een bakje koffie (van de Hema...) en hoor de sms binnenkomen. Via *106# blijkt het tegoed inderdaad nul te zijn maar staat er ook bij dat de kaart nog tot september 2015 geldig is.
Het lijkt er echter heel sterk op dat de kaartjes al ongeveer eind september 2014 op non-aktief zijn gezet, dus na een maand in plaats van na een jaar.

Bellen naar de gratis (?) helpdesk 1200 kan dan ook niet want ondanks dat dat nummer gratis zou zijn verbreekt het kaartje de verbinding direkt na die sms.

Ter kontrole hierbij een aldus "gebruikt" nummer 06-64479110. Overige nummers beschikbaar op verzoek.

De oplossing

Her-aktivering kaartjes of restitutie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen