Klacht HEMA Winkel: beperkte geldigheid lekker weg pas en minuscule kleine vermelding op achterzijde!! pas

roodhek@hotmail.com

Op 29 april 2013 gemaild naar Hema lekker weg over volgende klacht.
Op 18-1-2012 kreeg mijn man voor zijn verjaardag giftcard 300414347059308 (tapas prikken voor 2). Op 17-1-2013 heb ik gereserveerd bij De Amuse Nijmegen. Op 18-1-2013 aten wij daar en werd de giftcard niet meer geaccepteerd. Dit werd door restauranthouder op onze bon genoteerd. Op 17 -1-2013 was de giftcard nog geldig en op die datum werd gereserveerd! Volgens Hema lekker weg is hier niets aan te doen. Hema Filiaal Druten 280 waar ik op 19 mei mijn klacht neerlegde bij mevrouw M. Teulings deed er ook niets aan en verwees terug naar Hema lekker weg. Ik heb mevrouw Teulings de kassabon overlegd waarop de restauranthouder genoteerd had dat hij de bon niet kon accepteren. Het schijnt zelfs zo te zijn dat een bon op 18-1 om 13.00 uur gekocht, een jaar later op 18-1 om 19.00 uur niet meer geldig is. Belachelijk!
Zelfs een met een platenbon in guldens kon ik een half jaar geleden nog betalen bij de V&D!

Een verlenging van de giftcard, zodat we er alsnog gebruik van kunnen maken

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?