Klacht HEMA Winkel: BESTELLING NIET BEZORGD EN GEEN ENKEL BERICHT VAN DE HEMA

Klachtnummer
# 329273
Gebruiker
Aka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De wijn die ik op 14 oktober heb besteld is nu op 28 oktober nog steeds niet bezorgd. Op mijn mail hierover is geen reactie gekonen . En vandaag ontving ik nota bene een mail met enquete over hoe tevreden ik was met mijn aankoop !!!!!

De oplossing

Alsnog leveren en reageren op klacht of geld terugstorten als de wijn niet leverbaar meer is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen