Klacht HEMA Winkel: Bonbons over de houdbaarheidsdatum

# 119051
Daniqueexx

Vorige week heb ik als cadeautje de roze marsepeinen van de hema gekregen. Later die dag zag ik dat het product houdbaar was tot 20-5-2015. Helaas had diegene van wie ik het cadeautje ontvangen had de bon al weggegooid. Toen ik naar de winkel ging werd ik hier erg onvriendelijk geholpen. Ze zei dat diegene van wie ik het ontvangen had waarschijnlijk de bonbons al lang had liggen en over de datum had gegeven aan mij. Dit vond ik erg onvriendelijk en het voelde als een beschuldiging. Diegene van wie ik het cadeau kreeg heeft de bonbons over de datum gekocht want zij had ze de dag voordat ik ze kreeg gekocht. Uiteindelijk heb ik de bonbons in de winkel laten liggen omdat ik geen bonbons eet die ruim anderhalve maand over de datum zijn. Uiteindelijk ben ik niets opgeschoten en ben ik mijn goed bedoelde cadeautje kwijt. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, alvast bedankt.

Ik wil graag alsnog de marsepeinen bonbons waarvan de houdbaarheidsdatum gewoon goed is. Daarnaast wil ik serieus genomen worden door het personeel.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?