Klacht HEMA Winkel: Buskaartjes Kerstmarkt misleidend

ivis

In november heb ik twee buskaartjes ter waarde van 50 euro gekocht bij de HEMA. Deze konden gebruikt worden om met de bus een dag naar een kerstmarkt in Duitsland te gaan. Nadat ik de kaartjes heb gekocht, wilde ik de dag inplannen waarop ik met een vriendin naar de Kerstmarkt wilde gaan. Maar tot mijn grote verbazing was er in onze regio geen ruimte meer om naar de Kerstmarkt te gaan, hiervoor moesten we naar het westen of zuiden van het land. Nergens op de website staat een actuele lijst waarop staat wat nog mogelijk is om in te boeken. Nu heb ik 50 euro betaald en kan ik niet naar de Kerstmarkt. Ik heb begin december al een klacht gemaild naar de HEMA, en ze hebben mij een automatisch gegenereerde mail verzonden waarin staat dat ze binnen twee werkdagen zouden antwoorden. Inmiddels is het bijna Kerst en ik heb nog steeds geen reactie, laat staan compensatie ontvangen.

Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing zien. De website is misleidend, nergens is een actuele lijst te vinden waardoor je op de gok de buskaartjes koopt. Als ik had geweten dat ik niet meer in mijn regio naar de Kerstmarkt kon gaan, had ik nooit de buskaartjes aangeschaft. Daarnaast wilde ik de kaartjes in eerste instantie in de vestiging in Groningen (Herestraat) kopen, waar ik zonder pardon en op een botte manier door de verkoopster weg werd gestuurd omdat zij niet op de hoogte was van de actie. 'Koop ze maar online,' zei ze. Ik wil graag mijn geld terug, of dit in de vorm van een tegoedbon is maakt me niet uit. Dan kan ik er tenminste nog iets zinvols van kopen.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?