Klacht HEMA Winkel: Cadeaukaart teruggeven/ruilen NIET mogelijk

J.S. Barkey

Op 19/12/2013 om 13.00 uur hebben we voor 315,40 cadeaukaarten gekocht bij de HEMA in Heerhugowaard Middenwaard.
Bij het nachecken van de kassabon bleek er een verkeerd artikel door ons te zijn aangeschaft : week endje logeren in plaats van een nachtje logeren.
Hoewel er op de kassabon staat Ruilen/Terugbrengen binnen 30 dagen bleek dit binnen 5 minuten al niet meer mogelijk te zijn.
Op onze vraag waarom we niet konden ruilen kregen we als antwoord: "Het artikel is al geactiveerd , daarom is dit niet mogelijk ".
We hebben onmiddellijk gezegd hier niet mee akkoord te willen gaan.
Niets bij de verkoopstand wees op een dergelijk risico van niet mogen ruilen.
Contact met de HEMA service afd op nemen in Amsterdam is gezgd
We vinden het bijzonder vreemd, dat HEMA zulke beperkende ruilvoorwaarden al niet bij het verkooppunt kenbaar maakt. !
Dan wordt je in ieder geval voorzichtiger bij het kopen van dergelijke artikelen!
vriendelijke groeten
Jack Barkey 8202206

We willen graag, dat de HEMA het artikel terugneemt of ruilt tegen een andere cadeaubon van een avondje uit.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?