Klacht HEMA Winkel: De slechte klantenservice van Hema, de chatdame doet geen enkele moeite om het uit te zoeken.

Klachtnummer
# 569389
Gebruiker
Elizabeth
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een pakket dat ik 9 dagen geleden heb besteld is nog niet aangemeld bij DHL, laat staan bezorgd.

Gewenste oplossing

Dat de medewerkster van de klantenservice uit gaat zoeken waar mijn pakket is gebleven. Als blijkt dat het verdwenen is, direct geld terug storten. Op moment van de chat had zij er nog voor kunnen zorgen dezelfde bestelling te laten verzenden, dit is nu echter te laat. Ook is het nog zo dat ik pas na 8 werkdagen mijn geld ZELF terug moet proberen te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen