Klacht HEMA Winkel: Foto poster formaat wijkt af van bestelde formaat

Phillostar

Ik heb 8 posters op het standaard formaat 40cm x 60cm besteld en bij ontvangst bleken de afmetingen van alle af te wijken, de posters zijn 40,6cm bij 61cm.

Om de posters passend in fotolijsten te krijgen moet ik nu alle posters met de hand op maat snijden, wat extra tijd kost om het netjes te doen.

Ik had mijn klacht eerst telefonisch gedaan, maar daar werd gemeld dat ze niets voor me konden doen, en werd bevestigd dat de geleverde maten "40,6cmx61cm" kloppen!

Als ik een bestelling doe voor foto vergrotingen op formaat 40cm x 60cm dan verwacht ik ook dat formaat te krijgen, zonder nog enige aanpassingen te hoeven doen (een snij marge van 1 a 2mm is te overzien).

Hema moet op hun website de juiste en daadwerkelijke formaten vermelden, want dit is dus zeer misleidend.

Ik vind dit een slechte zaak en eis nu mijn geld retour.
Het opnieuw afdrukken en bezorgen van de posters is geen optie omdat ik morgen middag (24/9) de posters in fotolijsten nodig heb.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?