Klacht HEMA Winkel: Geen korting bij nalevering vitrage

Anoniem

Folder in de bus gekregen van de Hema in Maassluis. Hierin werd 20% korting aangeboden op alle vitrage. Bij de Hema zag ik mooie vitrage hangen, erboven een bord: 20% korting. Ik besluit die te nemen. Na 20 min “in de wacht” meldt de verkoper dat de betrokken vitrage niet leverbaar is, maar misschien is het er over twee weken wel weer. Oké, zeg ik, geef mij dan maar een kortingsbon voor 20% korting op de betrokken vitrage. Maar nee, die service biedt de Hema niet. Ook niet na het probleem voorgelegd te hebben aan de klantenservice van Hema per e-mail. Veel begrip werd van mij gevraagd voor hun verkoop- en leveringsproblemen maar dat levert mij niets op. Vraag: kan dat zomaar? Vitrage hangt in de Hema, korting 20% erboven, maar niet leverbaar. Bij de Hema mag je er toch op vertrouwen dat hun actieartikel een echt aanbod is, zeker als het in de winkel aanwezig is. De Hema is tenslotte geen Kruidvat waar je weet dat bij actieartikelen geldt: op is op, of zolang de voorraad strekt, en dat ook wordt vermeld.
Natuurlijk was verzuimd de vitrage weg te halen, maar dit was niet gebeurd. Volgens mij wel een reden om het aanbod gestand te doen.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?