Klacht HEMA Winkel: geld van bon niet ontvangen, gehele bedrag bij aangesloten restaurant zelf moeten betalen.

Klachtnummer
# 472831
Gebruiker
FamJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een bon gekocht bij Hema, etentje voor 2. We hebben gegeten bij aangesloten restaurant en gehandeld volgens de voorgeschreven manier, maar het pasje deed het niet. Het restaurant heeft het niet kunnen innen, pasje zou geblokkeerd zijn. Dit terwijl het nog geldig is tot december 2020. Dat is ook nu nog als je inlogt op lekkerweg.hema.nl

De oplossing

We willen het bedrag retour krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen