Klacht HEMA Winkel: Goede naam van HEMA wordt te grabbel gegooid

Klachtnummer
# 256702
Gebruiker
G.T.A. Hof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ter gelegenheid van 90 jarig bestaan 3 daagse verrassingsreis geboekt. De verrassing was een reis naar Gdansk. Bij terugreis op 3de dag vertrekt vliegveld 9.15 uur. Twee vooraf op vliegveld (7.15 uur). Reis van hotel naar vliegveld (60 minuten). Vertrek uit hotel 6.15 uur. Opstaan in hotel 5.15 uur (is er dan al ontbijt?). Is dat dan een 3 daagse reis? Zo'n reis moet je niet aanbieden.
Bij een gewone reis kun je zien wat je boekt en kun je besluiten het niet te doen. Bij een verrassingsreis moet het wel een redelijk product zijn.
PS. uiteindelijk niet gegaan wegens ziekte een van de deelnemers.

De oplossing

* Informatie naar de HEMA
* (Deels) geld terug vanwege het leveren van een wanproduct.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen