Klacht HEMA Winkel: Hema: het ingewikkelde klantenpas systeem

Klachtnummer
# 261887
Gebruiker
P. van der Laan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hemapas.

Begonnen met sparen van punten bij de Hema.
Mijn punten bekeken en ik kon 50 punten inzetten voor 10%korting op 1 product.
Omdat wij een kleine Hema hebben bestelde ik het via internet met afhalen in. de kleine Hema
Maar dat is pech want de kortingkrijg je alleen als je iets in de winkel koopt en niet via de webshop werd me in het toegezonden mailtje verteld.
Ja en toen had ik al besteld dus pech.
Ik mijn pakketje gehaald en ja hoor u heeft een voucher met 10% korting. Wilt u die inzetten. Ja dat wilde ik maar het lukte niet.
Nee dat mag ok niet als ik zo iets koop bij jullie.
Beetje raar zoiets. Vond het personeel ook.
Navraag bij de Hema zelf leverde het volgende antwoord op.
De voucher van 10% heeft ook nog een houdbaarheidsdatum.
Als ik voor die tijd niets koop ben ik mijn 50 punten kwijt.
Ik kan het oplossen door iets te kopen met 10% korting ,het te retourneren en dan krijg ik mijn 50 punten weer terug.
Al met al vraag ik me af waar de Hema mee bezig is.

De oplossing

Voucher ook voor de webshop laten gelden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen