Klacht HEMA Winkel: HEMA kwaliteit was totaal niet als verwacht op bijna elke punt van deze transactie.

myphotobooksucks

Ik ben niet blij met mijn fotoboek van de Hema.

1. Het heeft drie extra witte bladzijden aan het einde.

Ik had ook een grote probleem met hun online software.

2. Mijn vriendin in Leiden en ik wilde samen aan een boek werken. Ik heb ingelogd op mijn computer met haar login info maar kwam alleen mijn eigen fotoboek bestand weer tegen. Het was bewaard dan met mijn IP adres en niet log-in gegevens. Daarna heb ik hun gebeld om te laten weten.
3. Weer ingelogd met haar info, moest weer overnieuw inloggen voor mijn fotoboek bestanden maar nu was het foldertje helemaal leeg. Dus hun "handige cloud software" werkt gewoon helemaal niet. Iemand kan niet op hun werk aan een boek werken, en dan naar huis gaan en verder werken op een andere computer. Mijn browser - Firefox op een Ubuntu Linux systeem.
4. Hun speciale code voor een 25% korting werkte ook niet. Moest dat ook uitzoeken. Het was inderdaad een fout in hun software en het was wel aangepast in de winkel. Hier is hun antwoord:
Servicedesk M201904 0719
Beste mevrouw / meneer
Betreft uw melding onder registratienr. M201904 0719

Actie:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Op uw vraag over de extra witte pagina’s in uw fotoboek kunnen wij u de volgende verklaring geven.

HEMA voegt standaard aan het fotoboek twee schutbladen, voor en achter in het boek toe, ter bescherming en verfraaiing van het gedrukte fotoboek. Hiervoor wordt een andere kwaliteit papier gebruikt.
De derde pagina is toegevoegd om in productie kaft en binnenwerk samen te kunnen brengen. Deze pagina's kunnen niet uitgesloten worden.

Op verzoek van de consumenten heeft HEMA de optie om meerdere pagina’s toe te kunnen voegen aan een fotoboek gewijzigd in een setting van 2 pagina’s i.p.v. 4 pagina’s.
Dit om te voorkomen dat het Hema logo achter in het boek op een foto pagina terecht komt.
Omdat de extra pagina’s in een setting van 4 pagina’s worden toegevoegd in de productie, heeft dit als gevolg dat het voor kan komen dat er meer dan 2 pagina’s wit zullen blijven in het fotoboek.
Voor deze pagina’s hoeft echter niet betaald te worden.

We kunnen dit helaas niet anders inrichten om dat dit een automatisch proces is.

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.

Zal wel een boekje willen hebben zonder 3 extra witte bladzijden aan het einde.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?