Klacht HEMA Winkel: Hema/ns uitjes

Klachtnummer
# 91367
Gebruiker
Heleen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 oktober 2014 2x het Hema/ns uitje gekocht Lunchen in Maastricht à 20 euro per stuk. Wegens nare omstandigheden niet eerder kunnen gebruiken, maar dat gaf niet (dacht ik) want de reis kon tm 31 januari 2015 worden gemaakt.
Het reisje gepland voor zaterdag 10 januari. Even de tickets opzoeken en wat blijkt:
de code werkt niet meer, die had ik uiterlijk op 4 januari moeten activeren.
Ns klantenservice gebeld....ze kunnen niets voor mij doen, wensen we mij een prettige dag. Dan de HEMA klantenservice...nee, ze kunnen helaas niets voor mij doen, de vouchers zijn verlopen.
Een klacht ingediend via het klachtenformulier....gaat 14 dagen duren voor ik antwoord kan verwachten.
Ik ben 40 euro betaald voor niets!

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug van de HEMA of van de NS. Of een nieuwe code, zodat ik toch met mijn vriend kan reizen. De lunch wil ik dan wel laten vervallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen