Klacht HEMA Winkel: Hemamobiel?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 94011
Gebruiker
Lutra2dk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds enige tijd ben ik de trotse bezitter van een mobiele telefoon die om te bellen ern nanosimkaart nodig heeft. Na eind december contact te hebben gehad met de klantenservice ( betaald service nummer) werd me duidelijk gemaakt dat ik via deze link http://hemamobiel.wapag.nl/simwissel de gewenste sim kon aanvragen. ( het op maat knippen in een telefoonwinkel had helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd)
We zijn nu meer dan drie weken verder en ik heb nog steeds NIETS gehoord en ook op emails wordt niet gereageerd.
Kortom ik heb een nummer met recent gestort beltegoed, maar kan niet bellen of gebeld worden.

De oplossing

Z.sm. Toesturen van de nana simkaart
Excuses en genoegdoening voor ongemak

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lutra2dk
    Datum
    Diverse mails gestuurd. Wel een andere, maar geen Nano sim ontvangen. nooit enige reactie op mijn mail ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lutra2dk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen