Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht HEMA Winkel: Hemamobiel?
Details
De klacht
Sinds enige tijd ben ik de trotse bezitter van een mobiele telefoon die om te bellen ern nanosimkaart nodig heeft. Na eind december contact te hebben gehad met de klantenservice ( betaald service nummer) werd me duidelijk gemaakt dat ik via deze link http://hemamobiel.wapag.nl/simwissel de gewenste sim kon aanvragen. ( het op maat knippen in een telefoonwinkel had helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd)We zijn nu meer dan drie weken verder en ik heb nog steeds NIETS gehoord en ook op emails wordt niet gereageerd.
Kortom ik heb een nummer met recent gestort beltegoed, maar kan niet bellen of gebeld worden.
De oplossing
Z.sm. Toesturen van de nana simkaartExcuses en genoegdoening voor ongemak
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.