Klacht HEMA Winkel: Het omruil beleid is niet klantvriendelijk!, HEMA hersteld niet eigen fout

Klachtnummer
# 500635
Gebruiker
HEMA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben online een product gekocht en in de winkel afgerekend. Eenmaal thuis bleek de Hema niet de juiste maat in de doos gedaan te hebben. Met de doos , pakbon bestel en order bevestiging ben ik naar de kassa geweest om twee x de maat L om te ruilen voor M. Maar ik had de bon vanmorgen door het omruilen van spijkerbroeken daar achtergelaten. Datum en tijdstip zijn te achterhalen via onze bank, alles onaangeroerd in de HEMA verpakking. We hebben een persoonlijk account waarin ook aangegeven is dat we het product besteld hebben en opgehaald hebben. Toch kon ik na 30 min. wachten niet de shirts omruilen voor de juiste maat. Het is een fout van de HEMA en niet van mij. Veel tijd en benzine kwijt en met onverrichte zaken naar huis.

De oplossing

De maat L omruilen voor een M en excuus voor gemaakte fout. Kost mij veel tijd, benzine, frustratie en ben geen stap verder gekomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen