Klacht HEMA Winkel: Het wordt niet netjes gewerkt bij Hema klantenservice!

Klachtnummer
# 287750
Gebruiker
chanel20182018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit is de 3 de keer dat ik online bestelling gedaan heb via Hema. 3 keer heb ik een week gewacht voor mijn pakket. Ik krijg nooit reactie van mijn mail of via facebook. Via de telefoon zijn medewerkers helemaal niet vriendelijk. het wordt iedere keer andere informatie gegeven. Dit soort problemen past niet bij Hema!

De oplossing

Oplossing is meer aandacht, en vriendelijkheid. En als er iets mis gaat via mail moest het doorgegeven worden aan de klant. Teniminste wacht ik voor niets thuis. Mijn tijs is belangrijk !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen