Klacht HEMA Winkel: Hierboven.

Klachtnummer
# 419749
Gebruiker
E. Dos Santos Escobar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind November 2019 heb ik een hoeslaken, die ik drie maanden heb gebruikt, teruggebracht naar de Hema Haarlemmerplein (Amsterdam) omdat de hele rand om het elastiek kapot was. Totaal gerafeld. Iets die ik nooit in mijn leven gezien heb. Ik ben er vier keer geweest, om over de stand van zaken te vragen. De medewerkers en manager hebben geen idee hierover.

De oplossing

Ik wil gerespecteerd worden, daarvoor zo snel mogelijk antwoord op mijn klacht. En ik vind dat ik recht op een andere hoeslaken heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen