Klacht HEMA Winkel: iTunes kaart van de hema niet gekregen

Klachtnummer
# 184841
Gebruiker
Giselavan den hul bollmann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen nacht een iTunes kaart bij hema online gekocht maar ik wacht nog steets op die code ik heb van ochtend meer dan 6 x gebeld naar 20 min nog niemand die oppakt ze reageren ook niet op mijn mail ben super boos het lijkt wel oplichting
Gr gisela

De oplossing

Graag geld. Terug of mijn code

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen