Klacht HEMA Winkel: Kan mijn fotoboek niet meer afmaken/bestellen

Suzakki

Toen ik mijn fotoboek wilde afmaken waar ik de afgelopen drie maanden aan heb gewerkt (ik moest nog twee bladen vullen, van totaal 50+ pagina's), bleek dat Hema de foto software heeft aangepast. Het blijde nieuws dat ik bij mijn inlogpoging kreeg, is dat ik de nieuwe software gratis kan downloaden en dat mijn oude boeken niet meer besteld kunnen worden en het boek waar ik aan bezig was, niet kan worden afgemaakt. Dit zonder ook maar enige waarschuwing vooraf. Ook is er geen overgangsperiode, waarmee je het boek waaraan je bezig bent nog kunt afmaken.
Ik vind het bijzonder klantonvriendelijk dat Hema deze wijziging op deze manier doorvoert. Ik ben er weken mee bezig geweest, niet alleen foto's, maar vooral de tekst, opmaak en achtergronden!
Graag hoor ik van de Hema hoe ik mijn oude boek toch nog kan afmaken (ik moest echt nog maar twee pagina's!)? De boeken van de Hema zijn in verhouding duur, maar omdat ik goed met de software overweg kan, koos ik steeds voor de Hema.

De mogelijkheid om het boek met de nieuwe software af te maken, zonder verlies van de huidige opmaak. Of gedurende een redelijke termijn de mogelijkheid om de oude software nog te kunnen gebruiken om het boek af te maken.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?