Klacht HEMA Winkel: Korting ook bij inruil geldig toch???

BB

ik kocht twee dekbedovertrekken bij een vestiging in Holten, ik haal beide overtrekken uit hetzelfde vak en betaal deze,mooi, ik krijg korting op deze overtrekken omdat ik er twee heb aangeschaft.
Bij thuiskomst ontdek ik dat de twee verschillen van kleur,geen probleem,ga ik even terug en ruil er één voor de goede kleur.
Bij de kassa aangekomen meld ik dit en krijg daar mijn geld terug ondanks de melding van mij dat ik dit wil ruilen. Dat kan, maar dit is de procedure meldt de cassiere.
Prima,bij het rek waar de overtrekken liggen zie ik dat er inderdaad twee verschillende kleuren in hetzelfde rek liggen.
Ik meld dit netjes bij de kassa en leg het geld neer wat ik net terug heb gekregen.

Ik was verrast dat ik ineens meer moest betalen, de reden daarvoor was dat ik er maar één kocht en niet twee en dat dan de korting niet geldt...???

Ik geef aan dat ik er twee héb gekocht maar het niet kan helpen dat er door een inpakfout van iemand ik nu met verschillende kleuren zit!
Dáárom wil ik dat nu ruilen!
Sorry,werd er gezegd, maar dat doen we niet!
Je hebt je geld terug gekregen, en koopt er nu weer één,dan geldt het volle bedrag!
Omdat ik de andere overtrek niet bij me had heb ik het niet ingewisseld en dus wel meer betaald....
Ik vind dit een vreemde gang van zaken HEMA!

Het bedrag dat ik meer moest betalen terug.
lijkt mij redelijk.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?