Klacht HEMA Winkel: Korting op een artikel waar jij blij van wordt

vd Broek

Afgelopen zaterdag zat er een bon van 25% korting in de krant op een artikel waar ik blij van zou worden.
Het artikel was helaas niet leverbaar en kon ik ook niet bestellen bij het filiaal.
In de actievoorwaarden staat dit niet vermeld en ook de verwijzing voor de volledige actievoorwaarden is dit niet terug te vinden. Hierop heb ik het hoofdkantoor gebeld en de desbetreffende mijnheer die ik heb gesproken gaf aan dat dit wel mogelijk was i.c.m. de korting, maar het filiaal wijst met zijn vingertje naar het hoofdkantoor met de melding dat ze daar maar wat doen. Met andere woorden ik heb mijn artikel niet voor donderdag en kan dus fluiten naar mijn korting.
Nou hier word ik dus juist niet blij van!! Tevens staat op de site van Hema.nl een openingstijd vermeld van 09:00 terwijl ze pas om 09:30 open gaan, ook hier verwijst het filiaal weer naar het hoofdkantoor met de mededeling dat ze dit al zo vaak hebben aangekaart.

Of een duidelijke vermelding in de actievoorwaarden en transparantheid met de filialen of alsnog mijn artikel incl. de 25% korting.
Aanpassing van de openingstijd op de site, zodat je daar niet voor een gesloten deur komt.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?