Klacht HEMA Winkel: Lekkende steelpan van Hema, en vervolgens werd de klacht ontkend.

Klachtnummer
# 55665
Gebruiker
HB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een tijd geleden 2 steelpannen bij de Hema gekocht. Bij 1 exemplaar trad bij verhitten lekkage bij de lasnaad met de steel op. Twee maal met de klacht naar het betreffende filiaal in Zevenaar geweest. Daar werd de pan steeds een dag gehouden, en vervolgens werd ontkend dat er een probleem was. Dat speelde in 2013.
Vandaag (31 maart 2014) bij mijn dochter in Utrecht precies dezelfde klacht vastgesteld van lekkage bij de steel, dit keer bij een pan van haar, eveneens Hema. Desgevraagd had ook zij 2 exemplaren. Bij het ene exemplaar treedt de klacht wel op, bij het andere niet.
Er is dus kennelijk een structureel probleem. Dat is natuurlijk mogelijk, maar het domweg ontkennen van dat probleem vind ik het meest kwalijk.

De oplossing

Allereerst het serieus nemen van een klacht, en niet de klant het bos in sturen.
Vervolgens uiteraard zorgen dat een fout product wordt vervangen. En uiteraard zorgen dat de productie van die steelpannen verbetert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen