Klacht HEMA Winkel: lekker weg club wordt beëindigd; geen restitutie o.i.d.?

marlin69

Ik heb een lidmaatschap bij de Hema Lekker Weg Club. Dit is jaarlijks bij vooruitbetaling te voldoen. Mijn lidmaatschap is betaald en loopt tot 1 mei 2014. Ik heb een mail ontvangen dat de Hema per 01/03/14 stopt met deze club zonder dat er enige vorm van compensatie, restitutie o.i.d. wordt aangeboden. Daarnaast is het lidmaatschap nog steeds af te sluiten via de site, bij vooruitbetaling van een jaar te voldoen! Ik heb hierover gemaild en krijg als enige reactie "ja, wij vinden het ook jammer, we betreuren het" voor de rest niets. Zelfs nu is het lidmaatschap nog steeds af te sluiten, er staat geen enkel bericht bij dat de club per 01/03/14 stopt! In de voorwaarden staat dat de Hema bij beëindiging het lidmaatschap "correct" zal beëindigen. Maar dit is toch niet correct? Zeker niet als het product nog steeds wordt verkocht?

een daadwerkelijke correcte afhandeling, d.w.z. gebruik kunnen maken van de mogelijkheden tot einde lidmaatschap of compensatie voor de periode dat dit niet meer kan, maar ik wel voor betaald heb!

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!