Klacht HEMA Winkel: Levertijd is voorbij en geen inzage wanneer wel

Klachtnummer
# 479925
Gebruiker
Egeltje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op maat gemaakte vitrages zouden in 5 tot 7 weken geleverd worden, besteldatum 26 juli jl. Winkel gebeld, klantenservice gebeld, klacht ingediend bij klantenservice, tweemaal vanwege geen gedegen antwoord, ze schepen me gewoon af

De oplossing

Ik wil mijn aanbetaling terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen