Klacht HEMA Winkel: Luxe lunch weg!!

Klachtnummer
# 169199
Gebruiker
GVugs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ook een kadobon van de Hema gekregen, een luxe lunch. Door drukte met pasgeboren kinderen en een verhuizing even niet meer aan gedacht. Toen we de bon bekeken stond er geen datum op, deze konden we pas na een aantal keer invullen terugvinden op de site... Helaas, bon verlopen.
Wij vinden het echt erg dat je zo'n bedrag betaalt en vervolgens alles kwijt bent als je er net zin in hebt en het kunt gebruiken...
Wij zullen een ander dit dus niet kado doen, voor je het weet is je geld weg!

De oplossing

Wij zouden heel graag deze kaart of een vergelijkbare toch kunnen gebruiken...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen