Klacht HEMA Winkel: Ondanks beltegoed niet kunnen bellen

Klachtnummer
# 4875
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na jaren goed gebruik te hebben gemaakt is sinds 2 maanden niet meer in te bellen.
Diversen E-Mail kontakten met hema buitenland bellen is het probleem niet opgelost, het enige antwoord wat ik heb gehad, "wij snappen hier niets van"en sindsdien is het stil en hoor ik van Hema niets meer ondanks mijn beltegoed van € 17,69. Het gaat mij niet om het geld maar om het gemak van Hema om niets meer van zich te laten horen of het probleem op te lossen. Ik weet, met mijn kennis van ICT dat dit probleem niet bij mij licht maar in de inbetcentrale van Hema buitenland bellen. Met vriendelijke groet,
J.W.Gesink 071-4024247

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen