Klacht HEMA Winkel: Onjuist geproduceerde oversized jaloezieën

Gebruiker1644671956

In juli 2021 hebben we drie raamjaluzi's besteld bij Hema Leidschendam. We hebben ze exacte afmetingen voor de vensterbanken gegeven. In september 2021 hebben we onze bestelling opgehaald in de winkel. Maar door de verbouwingen in het huis konden we ze niet meteen plaatsen. Toen ik ze wilde installeren, realiseerde ik me dat alle jaluzi's minstens 2-3 cm langer waren dan wat we bestelden. We hebben meteen een klacht ingediend en de goederen teruggestuurd naar de winkel. Ongeveer een maand later brachten ze de jaluzi's terug zonder hun productiefout te erkennen. We hebben ze teruggebracht naar het huis, denkend dat we misschien een fout hebben gemaakt. Maar toen ik ze opnieuw probeerde te installeren, waren ze duidelijk veel groter dan ze in de vensterbank konden passen. Daarna hebben we direct aparte video's opgenomen, waarop de afmetingen van de jaluzi's en de gebruiksplaatsen te zien waren, en deze weer naar Hema Leidschendam gestuurd. Een paar weken later betwistten ze opnieuw dat er niets mis was met hun productie. We zitten dus opgescheept met drie oversized jaluzi's en een enorme teleurstelling tegen een groot merk dat we vertrouwden. We hebben hulp nodig van de beheerders van het bedrijf om ons probleem op te lossen.

We willen dat het bedrijf a) ofwel de goederen terugneemt en ons ons geld teruggeeft, of b) deze jaluzi's van ons overneemt en ons de correct geproduceerde nieuwe jaluzi's geeft (niet dezelfde die worden herzien).

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?