Klacht HEMA Winkel: Retouren zonder bon niet mogelijk, ondanks (ander) betaalbewijs.

Klachtnummer
# 535896
Gebruiker
A. de Bruyn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als je artikelen terug wil brengen maar je bent als goed bedoelende trouwe HEMA-klant de kassabon kwijt, dan gaat HEMA er op voorhand vanuit dat je de boel wil belazeren (is de reactie van de klantenservice!) en krijg je je geld niet terug, ook al kun je met een bankafschrift aantonen dat je dat bedrag aan HEMA hebt betaald. Hoezo klanten'service'?

De oplossing

De artikelen gewoon retour nemen en het geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen