Klacht HEMA Winkel: Schandalige omgang met klant

Bozeklant@24

Dinsdag 28 mei 2019 bestelling t.w.v. € 327,- ontvangen, woensdag 29 mei 2019 bestelling t.w.v. € 243,- retour gestuurd via UPS. Maandag 3 juni twee retour e-mails van Hema ontvangen, twee bedragen gestort gekregen van € 95,50 en € 50,25. Later nog een bedrag van € 10,53, hiervan geen e-mail gehad. Het door Hema teruggestorte bedrag is € 156,28. Ik mis dus nog een retour t.w.v. € 86,72, dit komt omdat 1 doos die retour gestuurd is zoekgeraakt is. Diverse telefoontjes en e-mails hierover gestuurd om onderzoek in te laten stellen naar de doos. Ook contact net UPS gehad, Hema moet onderzoek doen. In totaal 21 e-mails gestuurd en 16 keer gebeld. In totaal 2 e-mails van Hema gehad, dus op 19 e-mails totaal geen reactie. Van de 16 telefoontjes is er 1 geweest waarbij de medewerker adequaat handelde. In een e-mail van Hema op 19 juni 2019 is mij beloofd dat de € 86,72 z.s.m. retour wordt gestort, dit is tot op heden niet gebeurd, dit terwijl de Hema een terugbetalingstermijn van 14 dagen hanteert in de eigen gestelde algemene voorwaarden. Al met al is de klantenbehandeling meer dan schandalig en ben ik het meer dan zat om aan het lijntje gehouden te worden en van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Als klant heb ik niks verkeerd gedaan en ben ik de dupe van een doos die zoekraakt bij UPS en het schandalige beleid van de Hema.

Geld onmiddellijk retour zoals beloofd

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?