Klacht HEMA Winkel: slecht kwaliteit van textiel raamfolie

Mrs v Doorn

Ik heb textiel raam folie gekocht en dat zit op een raam in de douche en in de huis kamer in de midden van het raam de baan geplakt maar na het ramen wassen laat het aan zijkant en boven kanten los ik droog dat wel altijd gelijk met de zeem maar het blijft loskomen na email contact word er als excuse gezegd dat ik het met alleen met een vochtige doek mag afnemen maar ik moet toch ramen kunnen zemen zo ook in de badkamer na een hete douche is soms het raam beslagen.
En men schuilt zicht achter zin die ik wel vier heb gehoord het staat op de site en het staat bij de beschrijving .
Heeft u het goed gelezen heeft u het goed aangedrukt .
Maar het feit blijft dat er geen druppels op mogen komen want dan laat de folie los nou dat kan ik niet voor zijn.
Ik ben dan ook zeer teleur gesteld in de kwaliteit van dit product nooit verwacht van een bedrijf waar ik al vijftig jaar komt

Ik vind dat het veel duidelijker op de verpakking moet staan niet geschikt voor vochtige ruimtes en oppassen met het wassen van ramen kan niet tegen druppels

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?