Klacht HEMA Winkel: Slechte beurt voor de Hema in Duiven - geen service

Klachtnummer
# 181338
Gebruiker
Ellen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in november en december 2015 twee pyjama's gekocht à 20 euro per stuk. Ik ben altijd tevreden geweest over de kwaliteit van de Hema producten, maar van deze pyjama's is de kwaliteit ruim onder de maat: de pyjamajasjes zaten na enkele maanden al vol met gaten en het wordt steeds erger. De gaten vertonen zich met name bij de naden aan de mouwen, maar ook bij het buik- en rugpand. Het ziet er erg armoedig uit. Dit verwacht ik niet van een Hema product en ben dan ook terug gegaan naar de winkel in Duiven. De dame die mij hielp kon/durfde geen uitspraak te doen. Ze vertelde mij dat ik de volgende dag terug moest komen, haar leidinggevende zou er dan zijn: ik werd dus naar huis gestuurd, omdat er geen beslissingsbevoegde in de winkel is. De volgende dag was de leidinggevende er, maar zij wilde de klacht niet in behandeling nemen. Ze verwees ons naar de consumentenservice van de Hema. De hele gang van zaken kwam erg onprofessioneel en klantonvriendelijk over.

Gewenste oplossing

Ik wil als klant serieus genomen worden en als de Hema een product van slechte kwaliteit levert, dan verwacht ik óf het geld terug óf hetzelfde product ter vervanging te krijgen. Ik ben deze gang van zaken van de Hema niet gewend!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen