Klacht HEMA Winkel: Slechte leveringen

Klachtnummer
# 280715
Gebruiker
Edemi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hallo
op 13 okt hebben we diverse gordijnen besteld voor onze nieuwe woning. deze zouden na 2 of 3 weken geleverd worden. na drie weken gebeld en kregen te horen dat de stof niet mee leverbaar was. daarna moest hij besteld worden en stof voor de vitrages was er ook nog niet. vorige week weer gebeld en de vitrages zouden onderweg zijn. de stof voor de overgordijnen zou pas week 46 binnenkomen. op dit moment zitten we nog steeds zonder vitrages in de woonkamer en zonder overgordijnen in de slaapkamers. op dit moment hebben we rolgodijnen gekocht voor 1 van de slaapkamers. hoe lang gaat st nog duren en moeten we nog meer extra kosten maken omdat julie je afspraken niet nakomen en niet op tijd leveren.

De oplossing

Snelle levering en compensatie voor de extra gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?