Klacht HEMA Winkel: Software fotoalbum

Els28

Onaangenaam verrast dat het fotoalbum van 120 blz van een bruiloft niet meer te openen is in de oude software en online te bekijken en bestellen is. Het album is naar België gebracht. Nu volgen er nabestellingen en kan ik niets meer!!!! Alles is weg. Kan het ook niet meer openen op de pc. Namaken is onbegonnen werk. Ik heb allerlei achtergronden gebruikt en die worden niet goed meegenomen in de nieuwe software. Ook is de volgorde niet goed. Geen enkele sortering geeft de goede volgorde aan. Hier is een zeer slechte communicatie aan voorafgegaan. Ik ben hier zeer teleurgesteld en verbolgen over . Dit was het resultaat van maanden werk dat nu verloren is gegaan. Ik had voor Hema gekozen vanwege de aanbieding. Als ik dit eerder had geweten, dan was ik hier niet mee in zee gegaan. Voor zo'n bedrijf verwacht ik veel betere nazorg dan deze niet-oplossing.

Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om albums te bekijken (op pc en online) en na te bestellen via het oude programma.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?