Klacht HEMA Winkel: Te veel afgedrukte foto's

H.J.W. Hanekamp

Ik heb bij de plaatselijke Hema foto's laten afdrukken via een USB-stick. De betreffende USB stick heb ik helemaal gewist en vervolgens zijn de foto’s er op gezet die ik afgedrukt wil hebben.
Bij het afhalen blijken er twee maal zoveel foto’s afgedrukt dan ik besteld heb. De gewiste foto’s die ik via mijn computer niet meer kan zien, zijn wel door de computer van de HEMA gelezen en afgedrukt. Ik reclameer, maar word tamelijk bot afgewezen. Ze staan er op en u hebt maar te betalen. Ik ben zo verbouwereerd dat ik dat nog doe ook. Thuis blijken de teveel gedrukte foto’s niet op mijn computer weer gegeven te worden. Bij een tweede poging wordt mijn verzoek om terugbetaling van het niet bestelde weer botweg afgewezen.

IK heb 200 foto's teveel ontvangen en wil het al betaalde bedrag terug.= 90 Euro

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?