Klacht HEMA Winkel: Te veel afgedrukte foto's

Klachtnummer
# 47524
Gebruiker
H.J.W. Hanekamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de plaatselijke Hema foto's laten afdrukken via een USB-stick. De betreffende USB stick heb ik helemaal gewist en vervolgens zijn de foto’s er op gezet die ik afgedrukt wil hebben.
Bij het afhalen blijken er twee maal zoveel foto’s afgedrukt dan ik besteld heb. De gewiste foto’s die ik via mijn computer niet meer kan zien, zijn wel door de computer van de HEMA gelezen en afgedrukt. Ik reclameer, maar word tamelijk bot afgewezen. Ze staan er op en u hebt maar te betalen. Ik ben zo verbouwereerd dat ik dat nog doe ook. Thuis blijken de teveel gedrukte foto’s niet op mijn computer weer gegeven te worden. Bij een tweede poging wordt mijn verzoek om terugbetaling van het niet bestelde weer botweg afgewezen.

De oplossing

IK heb 200 foto's teveel ontvangen en wil het al betaalde bedrag terug.= 90 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen