Klacht HEMA Winkel: terugbetaling na breuk in artikel

Enkhuizen

Begin november kocht in voor € 800 aan opbergboxen.
3 boxen waren kapot en na telefonisch contact zou ik € 22,20 teruggestort krijgen op mijn rekening. Na diverse telefoontjes, omdat het nog steeds niet terugbetaald was, heb ik tot op heden niets gekregen.
Wel 20 keer gebeld en dan toont men begrip, belt men met de financiele administratie en zegt dat het geregeld wordt. Week 48 was de belofte- inmiddels zitten we in week 2 en gisteren weer gebeld, met ene hr Naveed, die mij gelijk gaf en dit zou uitzoeken en mij terug zou bellen ......dus niet.
Wie kan mij zeggen hoe ik de directie kan bereiken? Dit gedrag gaat ten koste van de klanten.
Een ding is zeker........in geen geval een zorgpremie afsluiten...dan kom je ook op dezelfde lijn. En daar gaat zoveel tijd in.
Jammer, dat er zulk slecht personeel werkt. Als je om 08.32 uur belt krijg je al een bandje dat iedereen bezet is, als je om 08.31uur belt ook, en om 08.30 dat ze er niet zijn.

De oplossing is € 22,20 teruggestort krijgen met een excusesbrief. Mijn tijd is moelijk te compenseren.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!