Klacht HEMA Winkel: Verdwenen software en verdwenen fotoalbums

Klachtnummer
# 156322
Gebruiker
MDAB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De Hema heeft de software voor het maken van fotoalbums veranderd. Het programma gaf aan dat je tot en met deze hele week (tot 20/2/2016 dus) er nog gebruik van kon maken. Vanaf maandagavond laat was het niet meer mogelijk. Hema heeft zich niet aan hun eigen afspraak gehouden. Ben wekenlang bezig geweest met een album en wilde het maandagavond versturen, ging toen al niet. Bestand is niet meer te openen, alle opmaak, alle teksten en al het vele werk kwijt.
De oude software was werkelijk geweldig. De “vernieuwde” is een verschrikking, is heel primitief, alle uitgebreide mogelijkheden zijn verdwenen.
Was een vaste klant, heb zo’n 50 albums, altijd veel reclame gemaakt, maar voel me nu echt ontzettend teleurgesteld.

Gewenste oplossing

Oplossing is zo eenvoudig: oude software er weer op. Als ze van software-leverancier willen veranderen, neem dan een gelijkwaardige en zorg dat je de oude bestanden ook daarin altijd kan blijven openen.
Of zet het in ieder geval tijdelijk terug, zodat de vele gedupeerden hun album kunnen afmaken en alsnog kunnen opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen