Klacht HEMA Winkel: Verkleurde gordijnen

Klachtnummer
# 21855
Gebruiker
M.H.B. Sengers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in april 2012 nieuwe gordijnen gekocht bij de hema,na 4 maanden schrok ik erg van de verkleuring en heb kontakt gezocht met de Hema klachten service.daar zeggen ze gewoon dat t komt omdat ik geen zonwering heb gebruikt,maar de gordijnen[voornamelijk wit met blauwe streep]hangen nauwelijks in de zon[n.o]dus alleen s"ochtends,zijn m.i.niet verkleurd maar vergeeld en dan alleen de buitenkant plooi.Heb herhaaldelijk schriftelijk geklaagd[kan niet anders]maar reageren steeds afwijzend,ben het er niet mee eens en vind dat ze mij een ondeugdelijk produkt hebben verkocht.

De oplossing

Geld terug of tegoedbon voor nieuwe gordijnen,ze kunnen echt niet blijven hangen,ziet er niet uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen