Klacht HEMA Winkel: VERLOPEN LEKKER WEG BON

Klachtnummer
# 32496
Gebruiker
Marco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een Hema lekker weg high tea bon van vrienden gehad. We bellen om te reserveren geven nummer door en krijgen te horen dat de bon verlopen is. Hij is maar een jaar geldig. De uitgiftedatum staat nergens op de bon zelf vermeld. De kassabon heb je natuurlijk niet er bij gekregen. Omdat er geen datum op de bon zelf staat is de bon volgens mij altijd geldig. Zie hieronder de zin letterlijk overgenomen van ConsuWijzer:

Geldigheidsduur van een cadeaubon
Staat er op de cadeaubon geen datum? Dan is de bon voor altijd geldig.

De Hema gebeld die zegt niets te kunnen doen.
We hebben dit van veel mensen gehoord.
Is het mogelijk om je geld terug te krijgen?

De oplossing

Geld terug of alsnog een high tea.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen