Klacht HEMA Winkel: verrassingsreis is misleiding/bedrpg

Klachtnummer
# 266129
Gebruiker
Mr A. Cuny
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Bij HEMA hebben wij een verrassingsreis geboekt. Bestemming nog niet bekend.
Na betaling van 2x€ 95 voor 2 personen hebben we de vouchers verzilverd.
In de voorwaarden staat dat geboekt mag worden en moet minstens 6 verschillende vertrektijdstippen worden vermeld. OP donderdag, vrijdag en zaterdag moet €30 pp worden bijbetaald. Op de andere data niet en de aktie loopt tot maart 2018.
Bij het inboeken van de door ons gewenste reisdata, blijkt dat alle data buiten de donderdag,vrijdag en zaterdag, NIET MEER BESCHIKBAAR ZIJN.
Dat is vreemd, dat al zo lang van te voren, deze data niet meer beschikbaar zijn, we zijn dus verplicht om 2x€ 30 bij te betalen.
Dit krijg je wel te horen, NADAT JE AL BETAALD HEBT!!.
Dit is misleiding cq bedrog.
Kun jullie hier iets mee?

mvrgr.

[adresgegevens verwijderd door moderator]

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen