Klacht HEMA Winkel: We komen maar niet van de HEMA-nieuwsbrieven af

photoshop

We proberen al sinds juni de toezending van digitale nieuwsbrieven van HEMA te stoppen. We hebben ettelijke keren de optie "afmelden" onderaan de nieuwsbrief aangeklikt, maar ze bleven komen.
Ten slotte hebben we op 26 juli een mailtje naar de klantenservice gestuurd, en kregen op 2 augustus een reactie, met daarin o.a. de zin “We hebben in ons systeem voor uw account een wijziging aangebracht, waardoor u vanaf heden geen nieuwsbrieven zou moeten ontvangen.“
De mailtjes bleven komen, dus hebben we op 15 aug. opnieuw naar de klantenservice gemaild. Reactie, diezelfde dag, met o.a. de volgende boodschap: “Wij betreuren het dat u nog steeds de nieuwsbrief heeft ontvangen ondanks dat u zich afgemeld heeft. Hiervoor bieden wij u namens HEMA onze excuses aan. Wij hebben u nogmaals afgemeld in ons systeem. De verwerking kan een aantal dagen duren. Hierna zou u geen nieuwsbrief meer moeten ontvangen.”
De meest recente nieuwsbrief ontvingen we gisteren, 28 augustus. Help!

Het enige wat we willen, is dat we geen digitale nieuwsbrieven van HEMA meer ontvangen, en dat aan dit eenvoudige verzoek gewoon wordt voldaan.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!