Klacht HEMA Winkel: Wegwerp camera met vakantiefoto's kwijt

Karina de Vries

HEMA Enschede is mijn wegwerp camera kwijtgeraakt waarop vakantie foto's stonden. Na 1,5 maand contact te zoeken met de vestiging, weet ik echt geen raad meer. De medewerkers zijn totaal niet vriendelijk of behulpzaam en niemand weet hoe die mijn verder kan helpen. Ik moet zelf elke keer contact opnemen, als ik bel word ik zonder enig toelichting zomaar 10 x in de wacht gezet of doorverbonden en als ik vraag wat de vervolgstappen zijn krijg ik telkens te horen dat ik niet met de eind verantwoordelijke spreek, en dat ik daarmee dan ook niet doorverbonden kan worden. Ik heb het zo vaak vriendelijk geprobeerd, maar ben het nu helemaal zat. Ik wil antwoorden van de HEMA. Hoe en wat gaan we nu doen om dit op te lossen? Telefonisch kreeg ik vandaag te horen dat ik 'eventueel' en nieuw fotorolletje kan krijgen en dat ik zelf een klacht kan indienen omdat ze winkel hier niks mee te maken heeft.. Zo onvriendelijk ben ik nog nooit geholpen.

Foto's terugvinden en anders een flinke tegemoetkoming.De winkel eeft aan dat ik enkel een nieuw rolletje kan ontvangen, nou daar ga ik dus totaal niet mee akkoord.

Wij vinden dat HEMA Winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Winkel?