Klacht Hema Zorgverzekeringen: Zorg dat bovenstaand opgelost word

Klachtnummer
# 287490
Gebruiker
Lhharskamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben problemen met overstappen bij de Hemazorgverzekering. De maand premies zijn allemaal betaald en voor andere kosten een betalingsregeling. In deze situatie zou overstappen mogelijk zijn. Nu zijn ze bij de Hema zo handig geweest om snel de betalingsregeling er af te gooien en dit om te zetten in openstaande maand premies zodat er dus nog niet opgezegd of overgestapt kan worden. Na verschillende x en gebeld te hebben in december om duidelijkheid te krijgen over openstaande kosten om die te voldaan zodat wij kunnen overstappen word hier heen duidelijkheid verleend en bleven er buiten zicht van ons premies open staan die nu in januari wel in 1x zichtbaar zijn. Zou fijn zijn als wij alsnog over kunnen stappen naar een andere zorgverzekeraar. Niet ivm jullie dekking maar wel voor klantvriendelijkheid en behulpzaamheid en helemaal in duidelijkheid kwa kosten.

De oplossing

Zorg dat de maandpremies weer betaald zijn en de betalings regelingen weer open staan zodat wij ook geen aanmaningen krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Lhharskamp
    Datum
    Het zou fijn zijn als de HEMA Reageert en niet wij de mail krijgen dat er een reactie moet komen en anders de klacht afgesloten word...

Ook een klacht indienen over Hema Zorgverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen